دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 08:20

جنگ عیان سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان

مصاف تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی می‌تواند آبستن اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای باشد.
کد خبر : 384520
-139855.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ساعت 21 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کننده آخرین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هستند تا تکلیف حریف داماش گیلانیان را در مشخص کنند.


این دیدار جدال تیم‌های اول و دوم لیگ برتر است و بدون تردید می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های فصل باشد. پرسپولیس در قهرمانی با برانکو ایوانکوویچ هت‌تریک کرده و امیر قلعه‌نویی که پنج قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌‌های سپاهان و استقلال را به دست آورده امید زیادی دارد تا بتواند برنده این مسابقه شود.


دو تیم در لیگ برتر دو بار با هم مسابقه دادند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. دیدار رفت در اصفهان با تساوی یک بر یک تمام شد و دیدار برگشت بدون گل مساوی شد. سپاهان مالک برترین خط حمله لیگ است و پرسپولیس با یک شکست رکورددار نباختن محسوب می‌شود.


برانکو افتخارات زیادی با پرسپولیس کسب کرده اما در جام حذفی ناکام‌ترین سرمربی تاریخ سرخ‌پوشان است و نتوانسته موفقیتی در سه دوره گذشته کسب کند. پرسپولیس با برانکو مقابل ذوب‌آهن اصفهان، قشقایی شیراز و صنعت‌نفت آبادان تجربه تلخ حذف را حس کرد و دوست ندارد این بار در دیدار با سپاهان این اتفاق رقم بخورد. هر دو تیم شرایط خوبی برای این مسابقه دارند و آماده هستند تا برنده زمین را ترک کنند.


مهم‌ترین اتفاقی که می‌تواند این مسابقه را وارد حاشیه کند بحث هواداران دو تیم است. دیدار پرسپولیس و سپاهان در دور برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با اتفاقات تلخی همراه بود و درگیری‌ها و سنگ‌پرانی‌های زیاد از سوی هواداران دو تیم جو مسابقه را متشنج کرد و باعث شد تا افراد زیادی مصدوم شوند، حتی یکی از طرفداران پرسپولیس دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.


از هفته پیش بحث تقسیم تماشاگران به صورت 50-50 توسط سازمان لیگ مطرح شد که این موضوع با مخالفت سپاهان مواجه شده و پرسپولیسی‌ها استقبال شدیدی از این مسئله کردند. اخطار تیم میزبان به حاضر نشدن در این مسابقه با کش و قوس‌های فراوان به اینجا کشیده شد که 70 درصد استادیوم به هواداران سپاهان و 30 درصد به پرسپولیسی‌ها داده شود و باید دید تا زمان شروع مسابقه نهایتاً چه تصمیمی گرفته می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته