دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاویانی‌راد عنوان کرد:

حضور جامعه شاهد و ایثارگر در مراسم روز قدس و رحلت حضرت امام (ره)

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 2 هزار نفر از جامعه شاهد و ایثارگر تهران در مراسم‌های روز قدس و رحلت حضرت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.
کد خبر : 384496
کاویانی.jpg

حجت‌الاسلام محمد‌حسن کاویانی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز‌ قدس و همچنین 14 و 15 خردادماه گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از وظایف دینی و اجتماعی ما است که توسط تمام مردم ایران انجام ‌می‌شود. در این جهت بنیاد شهید نیز از تمام ایثارگران و خانواده‌های شاهد برای حضور در این راهپیمایی سراسری دعوت به‌عمل می‌آورد و در این راه پا به‌ پای جامعه هدف خود در صحنه حضور دارد. بنیاد شهید شرایطی را پدید خواهد آورد تا خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در این حماسه بزرگ حضور داشته باشند. مانند تمام نقاط کشور در تهران نیز بیش از 2 هزار ایثارگر و خانواده شاهد در این اجتماع و راهپیمایی عظیم حضور خواهند داشت.


وی بیان کرد: روز رحلت حضرت امام (ره) در 14 خردادماه یکی از مناسبت‌هایی است که ایثارگران و خانواده‌های شاهد حضوری فعال و چشمگیر در آن خواهند داشت. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در راه ساماندهی و انتقال ایثارگران به حرم مطهر حضرت امام (ره) زمینه را برای حضور جامعه هدف خود فراهم می‌کند. 2 هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌های شاهد در مراسم رحلت حضرت امام(ره) و روز قدس شرکت خواهند کرد. 


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با استخراج موضوعات مرتبط با حضرت امام (ره) در وصیتنامه شهدای دفاع مقدس توانسته گنجینه‌ای از وصیتنامه شهدا را با موضوع حضرت امام (ره) جمع‌آوری کند که در 14 خرداد ارائه خواهد شد. برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام(ره) و 15 خرداد سالروز قیام خونین 15 خرداد 1342 برگزار می‌شود.


وی تأکید کرد: هر ساله با فرارسیدن 15 خرداد، مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در مزار شهدای این قیام خونین در پیشوای ورامین برگزار می‌شود. البته مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد به صورت سراسری در تمام کشور برگزار شده و یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گرامی داشته می‌شود. 


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته