دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 14:00
ریاضی خبر داد:

برخورد تعزیراتی با پزشکان متخلف

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از اجرای طرح نظارت بر مطب‌ها برای مقابله با گرفتن هزینه‌های اضافی پزشکان خبر داد.
کد خبر : 384480
67.jpg

مهدی ریاضی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به طرح‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی استان قم در راستای نظارت بر مطب‌ها و برخورد با پزشکان متخلف اظهار کرد: با شکایت برخی از مردم در خصوص دریافت هزینه‌های اضافی از سوی برخی از پزشکان، تیمی ویژه را در استان قم برای نظارت بر مطب‌ها درنظر گرفتیم.


وی با بیان اینکه مأموران سازمان تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی قم از مطب‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس بازدید می‌کنند ادامه داد: در هفته گذشته یکی از پزشکان به‌دلیل دریافت مبالغ اضافی از بیماران بیش از 80 میلیون ریال جریمه شد و در این خصوص تذکرات لازم را دریافت کرد که درصورت تکرار جریمه‌های بیشتری در انتظارش خواهد بود.


مدیرکل سازمان تعزیرات استان قم خاطرنشان کرد: طرح نظارت بر مطب‌ها همچنان ادامه دارد و دیگر طرح‌های ما نیز برای مقابله با گران‌فروشی با جدیت پیگیری می‌شود و مردم نیز باید درصورت مشاهده تخلفات، پلیس را خبر کنند.


ریاضی گفت: سازمان تعزیرات زمانی می‌تواند به موضوع گران‌فروشی وارد شود که برای اجناس مختلف قیمت‌گذاری صورت گرفته باشد و اگر این اقدام از سوی ستاد تنظیم بازار انجام نشده باشد دست ما برای برخورد با گران‌فروشان بسته خواهد بود.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته