دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 09:21
از سوی نجباء انجام می‌شود؛

پخش ویدئوموزیک امنیتی «بر مدار ۳۲» در روز جهانی قدس

ویدئوموزیک امنیتی «بر مدار ۳۲» که حاصل زحمات مجاهدان عرصه فرهنگی مقاومت اسلامی نجباست، در روز جهانی قدس پخش می‌شود.
کد خبر : 384365
8145.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، نخستین ویدئوموزیک فارسی مقاومت اسلامی عراق با نام «بر مدار ۳۲» در روز جهانی قدس سال جاری به‌ صورت هم‌زمان در شبکه‌های داخلی و خارجی روی آنتن می‌رود.


این نماهنگ که فرایند تولید آن از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران یک‌ سال به طول انجامیده، با خوانندگی «میلاد هارونی»، به تهیه‌کنندگی «سیدعبدالحسین میرداماد» و کارگردانی «داوود جلیلی» تولید شده است.


عنوان کلیپ «بر مدار ۳۲» به مختصات موشکی «هاکریا»، قلب نظامی و راهبردی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو اشاره دارد؛ مختصاتی که پیش‌تر اعلام نشده است و در این کلیپ برای نخستین‌بار اعلام می‌شود. از ویژگی‌های بارز این ویدئوموزیک، بازسازی منحصربه‌فرد و دقیق پلان‌های نظامی با دقت در جزئیات ازجمله نوع لباس، رنگ خاک، عوارض طبیعی منطقه جولان، اتاق استخبارات رژیم صهیونیستی و... است.


«بر مدار ۳۲» روایتگر نبرد تک‌تیراندازان نجباء و تروریست‌های داعش در سوریه است؛ دو هم‌رزم مدافع حرم، یکی رزمنده نجباء (صابر) و دیگری مستشار ایرانی (علی) نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در جریان درگیری با تروریست‌های داعش، علی هدف دشمن قرار می‌گیرد و در لحظه شهادت خود، پلاکی را که عبارت «القدس لنا» بر آن حک شده است، به صابر می‌سپارد. رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء پس از شکست داعش به‌ سوی بلندی‌های جولان حرکت می‌کنند و نشان می‌دهند که هدف نهایی‌شان نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.


این نماهنگ به زبان‌های عربی، انگلیسی و عبری نیز ترجمه شده است.





انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته