دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

راهپیمایی امسال روز قدس باید مقتدرانه‌تر باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی امسال روز قدس باید مقتدرانه‌تر باشد چراکه آمریکا نباید فکر کند فضای آماده‌ای برای تصمیمات مخربی علیه مردم فلسطین دارد.
کد خبر : 384321
201605100991342728.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، مرتضی صفاری نطنزی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: به نظر بنده راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود و به صورت جدی‌تر به میدان بیاییم چراکه ممکن است آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند از فرصت پیش آمده با توجه به تنش و نگرانی که در منطقه ایجاد شده، تلاش‌هایی کنند.


وی افزود: بایستی در هر صورت راهپیمایی روز قدس را امسال هر چه مقتدرانه‌تر نه تنها در ایران بلکه در کل کشورهای منطقه برگزار کنیم.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی نباید فکر کنند فضای آماده‌ای برای تصمیمات مخربی علیه مردم فلسطین دارند، تصریح کرد: ضرورت راهپیمایی امسال از سال‌های گذشته بیشتر است و با توجه به ویژگی‌هایی که از ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌شناسیم، ممکن است که یک مرتبه تصمیمات ناجوری بگیرد که این خوب نیست و ممکن است که به مردم صدمه بزند.


انتهای پیام/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته