«خوبی از خودتونه» با حضور چهره‌های مختلف از شبکه دو ادامه می‌یابد

برنامه «خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی از این هفته سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «خوبی از خودتونه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که پخش آن از دی‌ماه سال 93 در شبکه دو آغاز شده است.


این برنامه با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاسی و.. روی آنتن می‌رود و با تدارک گپ‌های صمیمانه می‌کوشد به معنای واقعی مفهوم خوبی بپردازد.


علی ربیعی وزیر کار، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط‌زیست، سید کاظم دلخوش نماینده مجلس، سردار طلایی، پژمان جمشیدی، فقیهه سلطانی، داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان و همچنین چهره‌های خاص و گمنام در جامعه که موفقیت‌ها و یا ایده‌های قابل توجهی داشته‌اند پیش ‌از این با حضور در این برنامه تلویزیونی از تجربه‌های خوب خود در زندگی صحبت کرده‌اند.


«خوبی از خودتونه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که از این پس سه‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ با اجرای میثم زمان‌آبادی از شبکه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر