دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 19:10
نجفی:

توطئه‌ علیه ملت فلسطین در کنفرانس بحرین راه به‌جایی نمی‌برد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه با گروه‌های فلسطینی تأکید کرد: توطئه‌ها علیه ملت فلسطین، طی چند دهه به جایی نرسیده و در کنفرانس بحرین نیز به جایی نمی‌رسد.
کد خبر : 384232

علی نجفی‌خوشرودی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی و نمایندگانی از ارگان‌های ذی‌ربط در جلسه کمیسیون حضور داشتند.


وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت فلسطین و تحولات منطقه مورد بررسی و تبادل نظر فرار گرفت.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سفیر فلسطین در این جلسه اظهار کرد که وحدت، تنها راه پیش روی ماست. ایران قدرت بزرگ منطقه و هدف برخی پروژه‌ها از جمله برگزاری برخی کنفرانس‌هاست تا بتوانند به ایران ضربه بزنند.


نجفی‌خوشرودی با اشاره به سخنان سفیر فلسطین گفت: وی معتقد بود صهیونیست‌ها با فشار بر ایران می‌خواهند موجودیت مصنوعی رژیم اشغالگر اسرائیل را حفظ کنند.


وی با اشاره به سخنان نماینده جنبش حماس بیان کرد: گفت: قدس مایه وحدت جهان اسلام است و کنفرانس اقتصادی بحرین که در اوایل تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، در راستای معامله قرن است.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نماینده جنبش جهاد اسلامی هم با اشاره به پروژه مشترک نتانیاهو تأکید کرد: به پیروزی نهایی نزدیک شده‌ایم ملت فلسطین 100 سال مقاومت کرده و ایران پایگاه اصلی مقاومت است.


نجفی‌خوشرودی با بیان اینکه جمعی از اعضای کمیسیون هم دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع جلسه را ارائه کردند، گفت: اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری، ضرورت همبستگی جهان اسلام برای مقابله با محو کردن موضوع فلسطین، مخالفت با فروش سرزمین‌ در مقابل پول، ارتباط فشارهای آمریکا بر ایران برای حمایت از فلسطین از اهم محورهای این جلسه بود.


وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه تأکید شد که توطئه‌های مختلف علیه ملت فلسطین، طی چند دهه تاکنون به جایی نرسیده و در کنفرانس بحرین نیز به جایی نمی‌رسد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته