دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 15:59
استاندار زنجان:

مردم در هر شرایطی اجازه سوءاستفاده به دشمن را نمی‌دهند

استاندار زنجان اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشم دشمنان گرفته و مردم در هر شرایطی اجازه سوءاستفاده به دشمن را نخواهند داد.
کد خبر : 384194
600600p23747EDNmainimg-156343133.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و در میدان صبحگاه سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزار شد، یکی از برکات توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پررنگ‌شدن اتحاد ملت ایران در برهه‌های مختلف دانست و گفت: امروز دشمنی دشمنان در اوج و اتحاد مردم ایران نیز در اوج قرار دارد.


وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوم خرداد به‌عنوان یکی از روزهای حساس و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس یادآور بسیاری از شجاعت‌هایی است که رزمندگان اسلام در طول آن رقم زدند و آمار در این زمینه حاکی از آن است که دشمن خسارت‌های زیادی را در این عملیات، از جمله کشته‌شدن ۲۶ هزار نیروی بعثی، ساقط‌شدن بیش از ۶۰ فروند هواپیما و نابودی بیش از ۶۰۰ ادوات جنگی و زرهی متحمل شد.


استاندار زنجان با یادآوری اینکه عملیات بیت‌المقدس فارغ از اینکه موجب شد تا جهانیان به اقتدار ایران اسلامی پی ببرند، پیام‌های زیادی را نیز برای همگان به همراه داشت، تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان از آن دوران ذکر کرد، این است که فرماندهی واحد، رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود.


حقیقی با تأکید بر اینکه امروز نیز همانند دوران دفاع‌مقدس، اتحاد به معنای واقعی کلمه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بین مردم و خدمت‌گزاران نظام در اوج خود است، اظهار کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که امروز نباید فراموش کنیم، این است که دشمنی دشمن ادامه داشته و مسئله تازه‌ای نیست و از آغاز انقلاب اسلامی، هر توطئه‌ای که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته، توسط آمریکا و عوامل آن بوده است.


وی با بیان اینکه کشور و نظام ما در سایه وحدت مردم شکل گرفته و استمرار آن هم در سایه وحدت خواهد بود، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز از اهمیت زیادی برخوردار است، این است که مردم در شرایط بد اقتصادی هم اجازه سوءاستفاده به دشمن نخواهند داد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته