دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 14:45

مهرام انصراف داد؛ لیگ برتر بسکتبال 9 تیمی شد

با انصراف تیم بسکتبال مهرام از شرکت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از آبان‌ماه یال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 38415

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،جلسه هماهنگی تیم‌های لیگ برتری آقایان امروز با حضور محمود مشحون رئیس، عباس مقدس زاده رئیس کمیته مسابقات، علی توفیق دبیر، واحدپور رئیس کمیته داوران و کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون و همچنین نمایندگان تیم های لیگ برتری در محل فدراسیون برگزار شد و موارد زیر مورد تایید قرار گرفت:


1-ترتیب قرعه کشی تیم‌ها به صورت زیر است:


1-شهرداری اراک 2-پتروشیمی بندرامام 3-دانشگاه آزاد اسلامی 4-نیروی زمینی 5-شهرداری گرگان 6-شیمیدر تهران 7-شهرداری تبریز 8-پالایش نفت آبادان 9-ثامن مشهد


2-مقرر شد دور مقدماتی در سه مرحله برگزار شود که پس از بازی های رفت و برگشت ، میزبان بازی سوم ابتدا با تفاضل گل و در صورت تساوی شرایط ، بر اساس گل زده بیشتر و در نهایت برمبنای رتبه بالای جدول انتخاب شود.


3-پس از پایان مرحله اول 8 تیم برتردر مرحله حذفی اول به صورت 5 از 9 و با احتساب امتیازات مرحله مقدماتی به دیدار هم می روند.


4-پس از پایان مرحله دوم 4 تیم برتر در مرحله حذفی دوم به صورت 5 از 9 و با احتساب امتیازات دور مقدماتی بازیهای خود را برگزار خواهند کرد.


5-بازی نهایی هم با حضور دو تیم برتر مرحله نیمه نهایی و به صورت 4 از7 بدون احتساب امتیازات انجام خواهد شد.وهمچنین دیدار رده بندی به صورت 3از 5 برگزار می شود.


شایان ذکر است آخرین مهلت تحویل مدارک دوشنبه 94.7.20 خواهد بود و تاریخ شروع رقابت‌های امسال لیگ برتر 94.8.7 است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته