دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام‌جمعه گچساران:

اخلاص در عمل راه ایستادگی مقابل شیطان است

امام‌جمعه گچساران گفت: اخلاص در عمل باعث می‌شود تا شیطان به افرادی بااخلاص دسترسی نداشته باشد و شکست بخورد.
کد خبر : 384108
WhatsApp Image 2019-05-25 at 09.34.17.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی صبح امروز در جلسه معرفتی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران اظهار کرد: نعمت شب قدر را بدانیم؛ آیات قرآن بیّن ذات باری‌تعالی و شیطان را تشریح می‌کند و می‌فرماید؛ شیطان برای همه نقشه می‌کشد و قسم یاد کرده که به جان همه می‌افتد، جز کسانی که اخلاص دارند.


وی بیان کرد: اخلاص در عمل باعث می‌شود تا شیطان به چنین افرادی دسترسی نداشته باشد و شکست بخورد؛ بنابراین در شب قدر تلاش کنیم تا یک عمر نجات یابیم و رستگار شویم.


امام‌جمعه گچساران تزکیه را بر علم مقدم دانست و اظهار کرد: اگر بخواهیم علم را بر تزکیه مقدم کنیم باید به سراغ عالمی برویم که بشود او را تزکیه کرد.


حجازی تصریح کرد: کسی که عاقل باشد و گوش دلش را باز کند و بشنود باید هم خودش را نجات دهد و هم مردم جامعه خودش را؛ بنابراین تا خودت را نجات ندهی، نمی‌توانی منجی دیگران شوی.


وی با تأکید بر رسالت سنگین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیان کرد: دشمن قسم‌خورده‌ای به نام شیطان داریم و نیروهای او از آستین آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر غاصب بیرون می‌آیند و هر روز با یک توطئه به جان انسانیت می‌افتند و می‌خواهند نسل جوان ما را بگیرند و توطئه‌های شیطانی خود را به اجرا درآورند.


امام‌جمعه گچساران افزود: استادان دانشگاه و حوزه‌های علمیه وظیفه دارند مانع از اسارت جوانان در دست شیاطین زمانه شوند.


حجازی اظهار کرد: در دوران غیبت، رسالت به اهل علم و دانش داده‌ شده تا برای جامعه پدری کنند و بشریت را از مهلکه‌ها نجات دهند و در غیاب پیامبران و امامان با خودسازی و جامعه‌سازی راه‌های نفوذ شیاطین را ببندند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته