دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 10:07
علی‌اکبری در گفت‌وگو با آنا:

پروژه مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه احداث مسجد این دانشگاه را ۷۰۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد که ۸۰ درصد اعتبار مورد نیاز احداث این پروژه از سوی خیران تامین و پرداخت می‌شود.
کد خبر : 38406

دکتر محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: اکنون این مسجد که با مشارکت و همراهی خیران به مساحت ۷۰۰ متر مربع در حال احداث بوده و از پیشرفت فیزیکی 10 درصدی برخوردار است. طراحی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شال به صورت یک مجموعه فرهنگی است.


وی افزود: در این مجموعه، دفتر فرهنگ اسلامی، بسیج دانشجویی، قرائت‌خانه، دفاتر انجمن‌های اسلامی و … پیش‌بینی شده است که با بهره‌‌برداری از این مجموعه، فعالیت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این دانشگاه چندبرابر خواهد شد و امیدواریم با تدفین شهدای گمنام در محوطه این مسجد، دانشگاه و شهر شال به زودی معطر به عطر این قهرمانان عرصه دین و فرهنگ شود.


علی‌اکبری ادامه داد: علی‌رغم اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در بسیاری از فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و انقلابی پیشتاز هستند اما همواره از داشتن فضای مناسب و مستقل با مشکل و کمبود مواجه بوده‌اند. در این راستا و برای سازمان‌دهی به امور مذهبی و ایجاد فضای مناسب برای اقامه نماز و برگزاری مجالس و فعالیت‌های مذهبی احداث مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در دستور کار قرار گرفت.



وی با یادآوری محدویت منابع و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال بویژه در زمینه اعتبارات عنوان کرد: با توجه به سبقه درخشان شهروندان و خیران شال در احداث اماکن مذهبی بویژه مساجد با رایزنی و برگزاری جلسات هماهنگی نظر خیران شهر شال، استادان، دانشجویان و همکاران برای مشارکت در احداث مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شال را کسب کردیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال با توجه به عمق دلبستگی و علاقه نسل جوان بویژه دانشجویان به ارزش‌های مذهبی و انقلابی اظهار کرد: واحد شال در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف کسب کرده و یکی از اهداف و رویکردهای مدیریت این دانشگاه این بوده که فضا و بستر مناسب را برای فعالیت‌های مذهبی، علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و ورزشی و .. دانشجویان فراهم سازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته