دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1398 - 17:40
احمدی‌تبار عنوان کرد:

تحسین اعضای شورای‌ نگهبان از تیم حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی قم

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد قم گفت: اعضای شورای نگهبان در فرایند انجام مسابقات پژوهشکده، تیم حقوقی این واحد دانشگاهی را به‌دلیل تسلط بر متون حقوقی تحسین کردند.
کد خبر : 384021
ana_qom.jpg

احمد احمدی‌تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسابقات پژوهشکده شورای‌ نگهبان موجب شده تا همگان بدانند در دانشگاه آزاد اسلامی قم درس‌ها به‌خوبی ارائه می‌شود و اگر دانشجویی دنبال فراگیری باشد، می‌تواند از فرصت‌ها استفاده کند.


وی اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند، باید مسلط به قانون اساسی، حقوق عمومی و اسناد بالادستی باشند و بتوانند موارد مطرح شده را در بوته نقد و بررسی قرار دهند و اعضای تیم اعزامی به مسابقات پژوهشکده شورای نگهبان با وجود اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی بودند، توانستند با حضور فعال خود در این مسابقات رتبه سوم کشوری را کسب کنند.


سرپرست تیم اعزامی دانشجویان رشته حقوق به مسابقات پژوهشکده شورای نگهبان عنوان کرد: پژوهشگاه شورای نگهبان با هدف آشنایی دانشجویان با ماهیت فعالیت آن، اقدام به شبیه‌سازی ماهیت فعالیت‌هایش کرد و در فرایند برگزاری این مسابقات، اعضای تیم حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی قم به لحاظ داشتن کیفیت علمی و مسلط به مباحث حقوقی مورد  تحسین قرار گرفتند.


احمدی‌تبار با اشاره به موفقیت تیم حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسابقات پژوهشکده شورای نگهبان افزود: دانشگاه باید با ایجاد ظرفیت‌های علمی لازم برای دانشجویان و فراهم‌سازی زمینه‌های تحقیق و پژوهش برای دانشجویان از آنان حمایت علمی کند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته