دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 10:05
سلطانی‌فر:

دولت در پرداخت پاداش مدال‎‎آوران خوش‌حساب بوده است

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه از سال ۹۲ تا به امروز ۱۰ مراسم تجلیل از مدال‌‎آوران برگزار شده، گفت: دولت تدبیر و امید در برگزاری این مراسم خوش‌حساب بوده است.
کد خبر : 384000

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران در طی ۶ سال گذشته گفت: ۱۰ مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تاکنون برگزار شده است. دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش‌حساب بوده است به‌طوری‌که پاداش معوقه سال‌های 90 تا 92 که به دولت دهم برمی‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم پرداخت شد.


وی با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و رؤسای فدراسیون‌ها و کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان‌ها بین‌المللی المپیکی و جهانی است.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتمادبه‌نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می‌کند.


سلطانی فر 11 خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و گفت: ان‌شاءالله هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور رئیس‌جمهور از مدال‌آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته