دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 16:00
سردار قریشی:

هدف دشمنان محدود کردن توانمندی‌های دفاعی کشور است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های دفاعی کشور را محدود کنند.
کد خبر : 383881

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول سال‌های دفاع مقدس با همه حمایت‌های غرب و شرق از دشمن متجاوز، پیروز میدان بود.


وی با بیان اینکه صدام قول فتح یک هفته‌ای تهران را در ابتدای جنگ داده بود، افزود: جوانان این مرز و بوم با کمترین امکانات جنگی در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند و آن‌ها را به عقب راندند.


معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: آنچه که امروز موجب شده تا دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران افزایش پیدا کند ایستادگی و مقاومت ملت است و به اذعان آن‌ها فشارهای آمریکا نه تنها مانع از ایستادگی ملت شده بلکه این امر موجب پیشرفت‌های روزافزون ما شده است.


قریشی با بیان اینکه ایران پس از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: امروز در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی دست یافته‌ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌های علمی به‌ دست آمده است.


وی اضافه کرد: به‌عنوان نمونه می‌توان در زمینه پزشکی اشاره کرد که قبل از انقلاب پزشکان کشور از کشورهای همانند بنگلادش و هند بودند، اما امروز شاهد هستیم که پزشکان ما در دنیا حرف برای گفتن دارند.


معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز اگر در برخی عرصه‌ها ازجمله عرصه اقتصادی شاهد موفقیت‌های کمتری هستیم دلیل آن این است که در مقاطع و مواردی، برخی از روحیه انقلابی و ولایت‌پذیری فاصله گرفته‌اند.


وی یکی از حربه‌های دشمن را ایجاد یأس در کشور برشمرد و افزود: دشمنان می‌خواهند با القای ناامیدی و یأس مشکلات کشور را بزرگنمایی کنند و امروز باید بدانیم که یکی از راه‌های حل مشکلات کشور گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری است.


قریشی عنوان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های دفاعی کشور را محدود کنند که باید در برابر اینگونه توطئه‌ها هوشیار باشیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب