دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 12:24
واکنش امام خامنه‌ای به یک عکس:

آفرین و احسنت بسیار بجا بود

امام خامنه‌ای در پاسخ به اهدای عکس شهید نادر مهدوی؛ نگاه کردند، خندیدند و فرمودند: آفرین و احسنت بسیار بجا بود.
کد خبر : 383771
photo_2019-05-22_20-48-59.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امام و رهبری گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در دیدار چند شب قبل تشکل‌های دانشجویی با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) عکس شهیدی در کنار معظم‌له جلب‌توجه کرد که سوژه بسیاری از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی هم شد.


عکس متعلق به شهید نادر مهدوی است که تقریباً پس از این اتفاق همه درخصوص زندگینامه و نحوه شهادت این رزمنده بوشهری مطالبی را خوانده‌اند؛ این شهید در یک عملیات شهادت‌طلبانه علیه نیروی دریایی آمریکا، با سربازان آمریکایی درگیر و به همراه دیگر هم‌رزمانش در 24 سالگی به شهادت رسید.


اما رهبر انقلاب به دانشجوی اهداکننده تمثال شهید مهدوی چه فرمودند؟ دانشجوی اهداکننده این عکس به مقام معظم رهبری می‌گوید: وقتی که عکس این شهید را خدمت معظم‌له تقدیم کردیم ایشان هنوز اسم شهید را ندیده بودند، فرمودند کدام شهید هستند که گفتم شهید مهدوی، گفتند کدام مهدوی، گفتم همان شهیدی که با قایق تندرو داخل ناو آمریکایی رفتند، نگاه کردند خندیدند و فرمودند آفرین و احسنت بسیار بجا بود.


در منطقه بوشهر شهید برجسته و بزرگواری مثل شهید نادر مهدوی به وجود می‌آید که به نظر آدم‌هایی که مسائل مربوط به شهادت و جهاد و مانند این‌ها دارند این جور چهره‌ها امثال نادر مهدوی و آن‌هایی که همراه او بودند آن کسانی که آن کارهای بزرگ را انجام دادند و به چشم گرفتند از دشمنی این‌ها باید یادشان زنده بماند.


آری همان‌طور که امام خامنه‌ای می‌فرمایند باید یاد مهدوی‌ها زنده بماند و راه زنده نگه داشتن یاد شهدا در حرکت در مسیر آن‌ها و دنبال کردن سیره عملی آن‌هاست که بی‌تردید ولایت‌پذیری و استکبارستیزی از اشتراکات سیره همه شهداست.


مسئولان امروز هم لازم است تا در مسیر وضعیت کنونی فراموش نکنند که برای هر صندلی مدیریتی آن‌ها و یا اصلاً هر کارمندی که در هر گوشه از کشور مشغول به کار است خون چند جوان پاک ریخته شده است و اگر امروز امنیتی وجود دارد به برکت خون شهداست.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب