دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 14:41
سردار فدوی در گفتگو با آنا:

ناو آمریکا از ترس قدرت رزمندگان اسلام در اقیانوس هند متوقف شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ ناو آمریکایی که قرار بود طبق برنامه به منطقه بیاید، به‌خاطر ترسی که از قدرت رزمندگان اسلام داشتند در اقیانوس هند متوقف شد.
کد خبر : 383723

سردار علی فدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آمریکا به‌ دنبال شیطنت در منطقه است و این انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام بوده‌اند که بساط شیطنت‌های آمریکا را در منطقه جمع کرده است.


وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بارها اعتراف کرده‌اند که تروریست‌پرور هستند، اما رزمندگان انقلاب اسلامی بوده‌اند که تروریست‌‌ها را در مکان‌های مختلف سرکوب کردند تا آثاری از حکومت‌های خودخوانده تروریستی در منطقه باقی نماند.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا در این 40 سال مدام جمهوری اسلامی ایران را متهم کرده است، اما این آمریکای خبیث است که انواع اقدامات تروریستی را انجام می‌دهد و نیز فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا اعم از فرماندهان و نیروهایشان تروریست هستند که بمباران مردم مظلوم یمن را که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌گناه در این کشور شده است انجام می‌دهند.


فدوی با اشاره به طرح پیشنهاد مذاکره با آمریکا گفت: خداوند در قرآن فرموده است که مذاکره با شیاطین ممنوع است و شیطان فقط قدرت و زور را می‌فهمد که این قدرت در انقلاب اسلامی زیاد است.


وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از سال 1833 میلادی در منطقه مستقر هستند و امروز پس از گذشت این سال‌ها در ضعیف‌ترین موقعیت خود به سر می‌برند و شاهد هستیم که پس از این مدت کمترین ناوهایشان در منطقه خلیج فارس مستقر شده است و آن ناوی که قرار بود طبق برنامه معمول به این منطقه بیاید، به‌خاطر ترسی که از قدرت رزمندگان اسلام داشتند در اقیانوس هند متوقف شد.


انتهای پیام/4079/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علیرضاسلیمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
۰
آمریکااگرمی خواست ازشغالهایی جنایتکارعقب افتاده ای مثل اینها بترسد بهش نمی گفتندابرقدرت .البته که ترس وجوداین جنایتکاران که درسوریه وعراق ویمن دخالت میکنند و ادم کشی می کنند گرفته نیازی به حمله آمریکانیست.
هلدینگ شایسته