دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 13:40
در گفت‌وگو با آنا

دبیر فدراسیون کشتی: شورای فنی در مورد پازاج تصمیم می‌گیرد/ خانواده بابک ساکن آمریکا هستند

حمید بنی‌تمیم گفت: پسر حسن بابک در آمریکا زندگی می‌کند و او برای استقبال از پدرش به فرودگاه آمده بود.
کد خبر : 38362

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی لاس‌وگاس آمریکا عملکرد ضعیفی داشت و به رتبه چهارم دست یافت. کسب این نتایج دور از انتظار باعث شد تا صحبت‌های زیادی مبنی بر کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی شنیده شود.


جدای از ناکامی فرنگی‌کاران کشورمان در رقابت‌های جهانی، انتشار عکس فرزند حسن بابک سرپرست تیم ملی فرنگی در کنار ملی‌پوشان به هنگام ورود به آمریکا اعتراضات زیادی را در پی داشت. این موضوع با ماندن بابک در آمریکا و عدم بازگشت به ایران به همراه فرنگی‌کاران رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.


حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی در مورد اینکه به چه دلیل حسن بابک به همراه تیم فرنگی به ایران بازنگشت و علت مسافرت فرزند او در کنار تیم کشتی فرنگی به آمریکا چه بود، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «متاسفانه به دروغ شایعه‌ای برای تیم ملی فرنگی ایجاد کردند که اصلا واقعیت نداشت. زن و بچه سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی چندین ماه است که ساکن آمریکا هستند. پسر حسن بابک همراه فرنگی‌کاران به مسابقات جهانی نرفت بلکه او در آمریکا به استقبال پدرش آمده بود.»


وی افزود: «علت نیامدن بابک هم به این خاطر بود که او در آمریکا کارهای شخصی داشت و تا چند روز آینده به ایران بر می‌گردد. نمی‌دانم چرا حواشی از این دست را برای کشتی‌گیران می‌سازند، اما باید بگویم که به هیچ عنوان کار درستی نیست که نادانسته مطالب غلطی را منتشر می کنند.»


بنی‌تمیم در مورد اینکه نیامدن حسن بابک مغایر با اظهارات وزیر ورزش است چرا که او اعلام کرده بود اعضای تیم‌های ورزشی که به خارج از کشور می‌روند باید با هم بروند و با هم برگردند، تصریح کرد: «این موضوع دیروز بعدازظهر اعلام شد و متاسفانه به اطلاع اعضای تیم فرنگی نرسید. قطعا صحبت‌های آقای گودرزی باید اجرایی شود اما موارد استثنایی وجود دارد که ناخودآگاه پیش می‌آید.»


دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که با کسب نتایج ضعیف تیم ملی فرنگی در رقابت‌های جهانی، احد پازاج اخراج می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: «ما هیچ‌گاه در فدراسیون تصمیم عجولانه‌ای نگرفته‌ایم. باید جلسه شورای فنی برگزار شود تا سرمربی تیم ملی دفاعیات خود را مطرح کند. قطعا او و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی دلایلی برای نتایج دور از انتظار خود دارند.»


بنی‌تمیم در مورد اشتباه بزرگی که حمید سوریان مرتکب شد و با زدن ضربه سر به حریف مدال طلا و سهمیه المپیک را از دست داد، بیان داشت: «سوریان اسطوره کشتی ایران و جهان است. اینکه شرایط روحی و روانی خوبی نداشته و با عصبانیت کشتی گرفته را قبول ندارم. او معمولا به دنبال گرفتن کمر حریف خود است و در آن لحظه چون حریفش گارد بازی داشت، آن برخورد پیش آمد. با این حال اعضای کادرفنی تیم با سوریان صحبت می‌کنند تا علت ضعف خود را در این رقابت‌ها توضیح دهد.»


وی در مورد دلیل بازنگشتن محسن حاجی‌پور به همراه تیم ملی فرنگی نیز اظهارداشت: «او بدون هماهنگی با تیم برنگشته است و فردا به همراه تیم آزاد به ایران می‌آید. قطعا با او برخوردهای لازم خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته