دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 18:53
مهقانی:

استراتژیک‌ترین تنگه جهان در دست فرزندان بسیجی ایران است

جانشین بسیج اساتید استان گلستان گفت: یکی از تنگه‌های استراتژیک در جهان که حدود 47 درصد از ذخایر نفتی دنیا در آن وجود دارد، در دست فرزندان بسیجی ایران است.
کد خبر : 383568
photo5996927604520759313.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، ابراهیم مهقانی ظهر امروز در همایش مقاومت و استکبارستیزی که به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول برگزار شد با بیان بیانات مقام معظم رهبری درباره بیانیه گام دوم انقلاب، گام دوم انقلاب را ورود به مرحله خودسازی و تمدن سازی دانست.


وی اظهار کرد: ذهن بیدار ملت ما هیچگاه فراموش نمی‌کند که سرمایه‌داران شرق و غرب جهان، چگونه ایران را در ۱۵۰ سال گذشته بین خود تقسیم می‌کردند و حال امروز به‌واسطه قدرت و اقتدار ایران، از ما تقاضای تعامل دارند.


این مسئول با بیان قدرت سپاه پاسداران در منطقه افزود: یکی از تنگه‌های استراتژیک در سطح جهان که حدود 47 درصد از ذخایر نفتی جهان در آن وجود دارد و 40 درصد از نفت جهان از این تنگه عبور می‌کند، امروز به لطف خداوند در دست فرزندان بسیجی ما است.


جانشین بسیج اساتید استان گلستان گفت: امروز موشک‌های تولیدشده به دست جوانان ما آنچنان با آخرین تکنولوژی در خلیج‌فارس به انتظار ناوهای آمریکایی نشسته‌اند که خود آنان به عقب ماندگیشان در طراحی این تکنولوژی‌ها اعتراف کرده‌اند.


مهقانی با یادآوری سخنان سردار سلامی که اعلام کرد ما اراده کنیم ناو هواپیمایی آمریکا را در 50 ثانیه غرق می‌کنیم تصریح کرد: همین عزم و اراده فرزندان بسیجی ماست که رعب و وحشت را در دل غرب به وجود آورده است.


وی درباره پرواز پهپادهای ایران و قدرت ایران در این زمینه گفت: امروز چگونه است که پهپاد ما به پرواز در می‌آید و پس از طی مسافتی طولانی خاک اسراییل را به‌وضوح فیلمبرداری می‌کند بدون آنکه آب از آب تکان بخورد.


جانشین بسیج اساتید استان گلستان با طرح این سؤال که حال ما نیاز به تعامل داریم یا غرب؟ اظهار کرد: در این دنیا وحشی تعامل معنا ندارد و اگر قوی بودید پایدار می‌مانید و ماندگار و اگر ضعیف بودید چنان سرتان را می‌برند که خودتان هم متوجه نمی‌شوید.


مهقانی با بیان سخنان آیت‌الله سیستانی مرجع بزرگ شیعیان در عراق که فرمود آبروی اسلام در گرو آبروی ایران است و آبروی ایران بسته به آبروی امام خامنه‌ای است گفت: ما تسبیح نخ این قدرت‌ها و این پیوندها را از لطف خداوند و یاری امام زمان و وجود با برکت امام خامنه‌ای داریم.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته