دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دعای روز نوزدهم ماه رمضان؛

دعا کنیم خدا توفیق توبه نصوح را به ما عنایت کند

یکی از برکات این روز توبه به درگاه خداوند است آن‌هم توبه نصوح که دیگر بازگشت به گناه وجود نداشته باشد. چراکه خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد.
کد خبر : 383554
1397031314544618414312154.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، امروز شنبه چهارم خرداد برابر با نوزدهم ماه مبارک رمضان است که در دعای امروز می‌خوانیم:


«اللّهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الی خَیراتِهِ ولاتَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین»


«خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش و آسان کن راه مرا به‌سوی خیرهایش و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکی‌هایش، ای راهنمای به‌سوی حـق آشکار»


نوزده روز از ماه مبارک رمضان گذشته است و کمتر از 10 روز تا پایان ماه مبارک رمضان مانده است، بسیاری از افراد که روزه‌دار هستند، باورشان نمی‌شود که این ماه با چنین سرعتی در حال گذر است و روزهای پایانی رمضان نزدیک می‌شویم، شاید برای خیلی‌های ما جالب است که بدانیم که دعاهای ماه رمضان چقدر ثواب و اجر دارد و انسان را در راه کمال و هدایت کمک می‌کند، الآن که نزدیک به‌روزهای پایانی می‌شویم، دعا کنیم که خدایا برکات این ایام را زیاد کن و نگذار که این مدت هم به‌راحتی از کنارش بگذریم و بازهم یک سال دیگر بدون بهره‌گیری باقی بماند.


ماه رمضان برکات زیادی دارد که نباید از این برکات غفلت کرد؛ توبه، یتیم‌نوازی، خیرات و حسنات و قرائت قرآن کریم از جمله برکات این ماه به شمار می‌آید که دعا کنیم که خداوند توفیق دهید این برکات حاصل ما نیز شود.


یکی از برکاتی که در این روز می‌توان از آن بهره‌مند شد، توبه به درگاه خداوند است آن‌هم توبه نصوح که دیگر بازگشت به گناه وجود نداشته باشد. چراکه خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد.


 انتهای پیام/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته