دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نمایشگاه قرآن کریم؛

جدیدترین تفسیر قرآن کریم رونمایی می‌شود

جدیدترین تفسیر قرآن کریم از سوی موسسه فرهنگی ترجمان وحی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در مصلای امام خمینی (ره) رونمایی می‌شود.
کد خبر : 383539
d393cb60494e83553bf747b801ef4fc7.jpg

حجت‌الاسلام محمد نقدی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از رونمایی جدیدترین تفسیر قرآن کریم خبر داد و گفت: جدیدترین تفسیر قرآن کریم از سوی موسسه فرهنگی ترجمان وحی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در مصلای امام خمینی (ره) رونمایی می‌شود.


وی افزود: رونمایی از تفسیر 12 جلدی کوثر به قلم آیت‌الله یعقوب جعفری از علمای حوزه علمیه، عصر روز جمعه از ساعت 19 و با سخنرانی آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نماینده استان آذربایجانی شرقی در مجلس خبرگان رهبری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.


مدیرعامل موسسه فرهنگی ترجمان وحی یادآور شد: این تفسیر حاصل 22 سال تلاش آیت‌الله یعقوب جعفری است، این جدیدترین تفسیری به شمار می‌آید که توسط دانشمند ایرانی تألیف شده و تألیف آن با دقت بسیار خوبی انجام‌گرفته است.


وی یادآور شد: تلاش شده در این تفسیر مطالب طولانی و خسته‌کننده وجود نداشته باشد، بیشتر به مباحث کلیدی پرداخته‌شده و از نثر روان و شیوایی برخوردار است. این تفسیر برای قشر دانشگاهی و فرهیخته که علاقه‌مند به ادبیات فارسی، بسیار مناسب است زیرا با معانی و ادبیات روان نوشته‌شده است.


نقدی تصریح کرد: از مطالبی که ایجاد شبهه می‌کنند در این تفسیر پرهیز شده است، همچنین مطالب تفرقه‌آمیز نیز در این تفسیر وجود ندارد و این تفسیر اثری نو و بدیع به شمار می‌آید که امسال در ماه مبارک رمضان رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته