دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 12:02

پرداخت انواع وام‌های بدون بهره دانشجویی به دانشجویان واحد لامرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از اعطای انواع وام‌های بدون بهره دانشجویی به دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 38352

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی حسن زاده گفت: باتوجه به اینکه یکی از دغدغه‌های همیشگی دانشجویان و خانواده‌های آنان بحث مالی و پرداخت شهریه بوده است، مسئولان واحد به ویژه سرپرست دانشگاه توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و با انواع کمک‌ها از قبیل: قسط‌بندی کردن شهریه، استفاده از افراد خیّر در کمک مالی به دانشجویان مستضعف، پرداخت انواع وام‌های دانشجویی و ... سعی در کمک به دانشجویان داشته و دارند.


حسن زاده افزود: در همین راستا یکی از کمک‌های موجود، اعطای انواع وامهای کوتاه مدت و بلند مدت به دانشجویان است که این مجموعه عظیم دانشگاهی با پرداخت وام‌های شهریه، ازدواج، ضروری و اجاره مسکن، توانسته است آسایش خاطر دانشجویان و خانواده‌های آنان را فراهم سازد.


وی گفت: دانشجویان می‌توانند برای اخذ وام بلند مدت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به مسئول صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه و با توجه به محدودیت‌های مالی موجود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند که زمان بازپرداخت این وام پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه است و مبلغ این وام برای دانشجویان مقاطع کاردانی5/000/000ریال - مقاطع کارشناسی 5/000/000 ریال و مقاطع کارشناسی ارشد 10/000/000 ریال است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد همچنین از پرداخت انواع وام‌های بدون بهره کوتاه مدت واحد نیز خبر داد و گفت: از منابع موجود مالی در واحد وام‌های کوتاه مدت شهریه، ازدواج، ضروری و اجاره مسکن نیز به دانشجویان پرداخت می‌شود که وام کمک هزینه شهریه برای رشته‌های کاردانی4/000/000 ریال، برای رشته‌های کارشناسی 5/000/000 ریال و برای رشته‌های کارشناسی ارشد 6/000/000 ریال است که بازپرداخت آنها برای مقاطع کاردانی و کارشناسی 10 ماهه و برای مقاطع کارشناسی ارشد 12 ماهه است.


وی افزود: پرداخت وام ضروری و وام ازدواج باتوجه به موجودی صندوق به نوبت به همه دانشجویان پرداخت می‌شود که مبلغ وام ضروری 10/000/000ریال و بازپرداخت آن 20 ماهه، وام ازدواج15/000/000 ریال و بازپرداخت آن 24 ماهه خواهد بود.


حسن زاده در پایان اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5220360 تماس بگیرند یا به صندوق رفاه دانشجویی واقع در طبقه اول ساختمان اداری مراجعه کرده و از جزئیات بیشتر وام‌ها اطلاع پیدا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته