دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 15:05
رئیس دانشگاه آزاد خدابنده:

اعتبار بین‌المللی ایران پس از فتح خرمشهر تغییر کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت:‌ پس از فتح خرمشهر، معادلات سیاسی جهان به نفع جایگاه و اعتبار بین‌المللی ایران تغییر کرد.
کد خبر : 383519
photo5997060727032098830.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خدابنده، محمد مجتبی‌زاده در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر، به پیروی از ولایت و ترکیب عقل و تدبیر با روحیه شهادت‌طلبی در عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی ابن ابیطالب آغاز شد و سوم خرداد سال ۶۱ ندای الله‌اکبر در خرمشهر طنین‌انداز و پرچم پرافتخار لا اله الا الله برافراشته شد.


وی افزود: پس از فتح خرمشهر، معادلات سیاسی جهان به نفع جایگاه و اعتبار بین‌المللی ایران تغییر کرد و دشمنان را در موضع ضعف و ناامیدی قرار داد. امروز نیز به برکت خون شهدا و رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام، دشمن در برابر اراده پولادین فرزندان این مرزوبوم علوی، ناتوان و مستأصل است.


امام جمعه موقت شهر قیدارالنبی(ع) و یکی از حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر نیز با بیان اهمیت سوم خرداد گفت: آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود، و این وعده الهی، در کلام مبارک حضرت امام خمینی (ره)، که می‌فرمایند«پیروزی فقط از جانب خداوند است "و ماالنصر الا من عندالله" » به بهترین شکل بیان شده است.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو با بیان اینکه، شهدای مدافع حرم نیز امروز پیرو مسیر و راه شهدای سوم خرداد هستند، افزود: اکنون وظیفه ما است که در سنگر دانشگاه، با تولید علم و تهذیب نفس، به حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا همت گماریم.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته