دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 11:05
منتظر‌القائم در گفتگو با آنا:

تفاهم‌نامه ذوب‌آهن اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از اجرایی شدن تفاهم‌نامه شرکت ذوب‌آهن اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 383462
photo_2019-05-23_07-27-30.jpg

حمید منتظر‌القائم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نجف‌آباد اظهار کرد: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و پس از پیگیری‌های مستمر، این تفاهم‌نامه وارد فاز اجرایی شد.


وی افزود: دبیرخانه طرح پایش با حضور رؤسای مراکز تحقیقات، جمعی از مسئولان واحد نجف‌آباد و مدیران ارشد شرکت ذوب‌آهن رسماً آغاز به کار کرد.


 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: طرح پایش در فاز اولیه، شناسایی چالش‌های صنعتی و فنی شرکت ذوب‌آهن و تبدیل این چالش‌ها به نظام موضوعات در راستای انجام نیازهای صنعت از طریق پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و طرح‌های تحقیقاتی را در دستور کار دارد.


منتظر‌القائم تصریح کرد: کمیته‌های فنی متعددی متناسب با اولویت‌های پژوهشی شرکت ذوب‌آهن در مذاکرات فی‌مابین تعریف شده و مقرر شد کمیته‌های تخصصی «متالورژی و فرآیندها»، «مصالح نسوز» و «فروش، بازاریابی و آینده‌پژوهی» به‌عنوان پایلوت در گام نخست شروع به کار کرده و در ادامه کمیته‌های مربوط به رشته‌های فنی و مهندسی و غیر فنی و مهندسی در قالب دو تیم کاری بزرگ زیر نظر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد فعالیت کنند.


وی اظهار کرد: آغاز طرح پایش، برکات دوجانبه‌ای برای شرکت ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره استفاده مجدد و بهینه از ضایعات کوره‌های ذوب‌آهن در راستای درآمدزایی داشته است که در گزارش‌های آتی به جزئیات آنها پرداخته خواهد شد.


به گزارش خبرنگار آنا، اجرایی شدن این تفاهم‌نامه گام مؤثر دیگری در مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته