دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 12:00

سرپرست واحد لامرد: ادامه تحصیل کارکنان و اعضای هیأت علمی لازم است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت:‌ در راستای توسعه بیشتر دانشگاه، ادامه تحصیل کارکنان و اعضای هیأت علمی لازم است و مدیریت دانشگاه از این قضیه حمایت ویژه‌ای دارد که توسعه رشته‌ها و افزایش کیفیت آموزشی از نتایج بارز آن است.
کد خبر : 38344

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عیسی امیری در نخستین جلسه شورای اداری سال تحصیلی 94-95 واحد لامرد که به منظور هماهنگی بیشتر در ارائه افزایش کیفیت آموزشی، پژوهشی، خدمات دانشجویی در سالن اجتماعات ساختمان اداری برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی بیشتر در بین کارکنان و اعضای هیأت علمی با هیأت رئیسه دانشگاه دانست تا در طول سال با وحدت و همدلی در راستای پیشرفت دانشگاه تلاش کنند.


وی تأکید کرد: برای بهتر و سریعتر انجام شدن کار دانشجویان و خانواده‌های آنان، همه سعی کنند کارها را از حالت رسمی کم‌کم خارج کرده و راحت‌تر امور آموزشی و پژوهشی و ... دانشجویان را انجام دهند.


سرپرست واحد لامرد از تلاش تمام کارکنان در ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود قدردانی و تشکر کرد و حجم زیاد ثبت‌نام شدگان را نتیجه بالا بودن کیفیت آموزشی و تنوع رشته‌ها از یک طرف و اخلاق و رفتار خوب کارکنان و استادان از سوی دیگر دانست.


امیری یکی از دلایل پیشرفت‌های متوالی دانشگاه آزاد را استفاده بهینه و مناسب از تهدیدها و تبدیل کردن آن به فرصت‌هایی کرد که نتایج مثبت آنها را شاهد هستیم که نیروی انسانی خلاق، سختکوش و بی‌منت از عوامل مؤثر آن است.









امیری: چنانچه کارکنان و اعضای هیأت علمی مشکل و مسأله‌ای در اداره دانشگاه و قسمت‌های مختلف آن می‌بینند به مسئولان دانشگاه گزارش دهند و نگذارند زمان بگذرد و مشکل اثر سوء خود را نشان دهد، زیرا در این صورت ضرر آن به تمام مجموعه خواهد رسید



وی خواستار ادامه روند کنونی و بهتر شدن روابط در دانشگاه شد.


امیری قبول شدن اکثر کارکنان و اعضای هیأت علمی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: با این شرایط شاهد افزایش علاقه‌مندی جوانان از ادامه تحصیل در واحد لامرد هستیم که این امر نشان دهنده پویا و زنده بودن دانشگاه است.


وی از همکاری نماینده شهرستان‌های لامرد و مُهـر دکتر موسوی و نمایندگان قبلی(دکتر علوی و زنده‌یاد دکتر حیاتی) شهیدی، امام جمعه فرمانداران، خیران و تمام کسانی که از ابتدا تاکنون در پیشرفت دانشگاه حضور مؤثر داشته و همکاری کرده‌اند، قدردانی و تشکر کرد.


امیری گفت: چنانچه کارکنان و اعضای هیأت علمی مشکل و مسأله‌ای در اداره دانشگاه و قسمت‌های مختلف آن می‌بینند، به مسئولان دانشگاه گزارش دهند و نگذارند زمان بگذرد و مشکل اثر سوء خود را نشان دهد، زیرا در این صورت ضرر آن به تمام مجموعه خواهد رسید.


وی افزود: درصورتی که نگاه ما به انجام فعالیت شغلی خدمت برای رضای خدا باشد، قطعاً خداوند به خدمت شما برکات زیادی خواهد داد.


معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد هم به ارائه گزارشی از روند تصویب رشته‌ها و کارهای انجام شده درباره افزایش کیفیت آموزشی در دانشگاه پرداخت.


دکتر سید احمد هاشمی تصویب ده رشته کارشناسی ارشد جدید را لطف خداوند، تلاش مسئولان، کارکنان و استادان دانشگاه دانست و اظهار کرد: رشته‌های دیگری نیز در حال پیگیری است که به موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: از این به بعد تمام تمرکز واحد بر گسترش تحصیلات تکمیلی خواهد بود که در این رابطه به نیازهای صنعتی منطقه توجه خاص خواهد شد.


دکتر مختار رنجبر معاون پژوهش و فناوری واحد لامرد گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی در سال جدید ارائه داد و از کسب مجوز برگزاری همایش ملی «نقش دانشگاه در کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان» خبر داد و از همه همکاران درخواست کرد در ارائه مقالات همکاری کنند.


در پایان جلسه کارکنان و مسئولان دانشگاه در مورد مسایل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته