دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 17:01
فرمانده بسیج خرمبید:

شناسایی تفکر تاکتیکی دشمن در راهبرد انقلاب نقش مهمی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمبید گفت:‌ بحث شناسایی تفکر تاکتیکی دشمن نقش بسیار مهمی در مسائل راهبردی انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر : 383374
IMG_0035.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صفاشهر، وحید ستاری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد، اظهار کرد: همراهی و همدلی و روحیه بسیجی و انقلابی توانست مردم را در کنار هم قرار دهد و پیروزی عزتمندانه انقلاب اسلامی شکل بگیرد.


وی افزود:‌ مطلب مهمی که نقش آن امروزه در مسائل راهبردی انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده، بحث شناسایی تفکر تاکتیکی دشمن است و این مسئله‌ای است که امروزه کشور و اسلام با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمبید خطاب به استادان و دانشگاهیان گفت: هرجا که دست دشمن برای ما رو شد، توانستیم تاکتیک دشمن را حدس بزنیم. بصیرت ما به آن حد رسید که  فهمیدیم هر چیزی که در لابه‌لای دادوستد دشمن با ما بوده، رنگ و بوی دشمنی دارد و بالاتر از آن تاکتیک دشمن را فهمیدیم و قطعاً آن دسیسه‌های دشمن به انحراف رفته و به شکست منجر شده است.


ستاری با بیان چند مورد از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی و دفاعی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: روی اصلی بیانیه دوم انقلاب با جوانان است و گام دوم انقلاب باید توسط همه ما و اقشار مختلف مردم و همه مسئولان برداشته شود.


به گزارش آنا، در این مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط دانشگاهیان و مسئولان صفاشهر انجام گرفت.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: روحیه بسیجی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته