دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 15:44
از سوی سازمان قهرمانان ورزش؛

اهدای نشان افتخار به مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران نشان افتخار به مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کرد.
کد خبر : 383334
299bf483-7564-4871-bbbf-1320cec6a1b4.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سعید حق‌وردی، رئیس هیئت رئیسه سازمان قهرمان ملی ورزش کشور امروز مقارن با سی و هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی باکمال جوانمرد دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار حق‌وردی به نمایندگی از عموم قهرمانان ملی، مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش ایران به پاس خدمات و تلاش‌های کمال جوانمرد، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات وی تقدیر و نشان افتخار اسطوره‌های ورزشی را اهدا کرد.


وی  ضمن تبریک سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خرسندیم دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از باشگاه‌ها کرده است. جامعه ورزش ضمن حفظ ولایتمداری و پیروی از سیره علوی و شاخصه‌های اصیل ورزشکاری، از مدیریت مدبرانه، حمایت‌های بی‌دریغ و روشنفکرانه او کمال تشکر را دارد. امیدوارم با ایجاد محیط وفاق، همدلی، فرهنگی و تدبیر برای سربلندی ورزش و پرچم مقدس کشورمان در میدان‌های بین‌المللی کوشا باشیم.



در این جلسه جوانمرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی و مصداق موفق اصل 44 قانون در حیات پر خیر و برکت خود، مجموعه‌ای ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و سهم درخشان و نقش مؤثری در ورزش کشور داشته است به‌نحوی‌که در کنار تجربه در ورزش، علم هم آورده است.


وی افزود: ورزش، سرمایه‌گذاری است به‌طوری‌که امروزه به ورزش به‌عنوان یک صنعت نگاه می‌کنند؛ باید به‌جد به دنبال افزایش سهم ورزش در اقتصاد مقاومتی باشیم.


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته