دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 11:26
در گفت‌و‌گو آنا

مدیرکل حراست وزارت ورزش: انشاءالله فرنگی‌کار تیم ملی به ایران برمی‌‌گردد

رضا حسنی خو درباره عدم بازگشت محسن حاجی پور به ایران گفت: این کشتی گیر همراه با اعضای تیم کشتی آزاد از آمریکا به کشور برمی‌گردد.
کد خبر : 38333

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از این که تیم ملی کشتی فرنگی از مسابقات جهانی آمریکا به ایران بازگشت دو نفر از اعضای این تیم در آمریکا ماندند و همراه با تیم کشتی فرنگی به ایران بازنگشتند. این دو نفر حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و محسن حاجی پور کشتی گیر وزن 59 کیلو گرم تیم ملی و ذخیره حمید سوریان در رقابت های جهانی بودند.


در این میان گفته می شود ماندن حسن بابک در آمریکا از قبل هماهنگ شده بود و او برای دیدن اقوام نزدیکش که در آمریکا زندگی می‌کنند با اجازه فدراسیون کشتی در ینگه دنیا ماند، اما حاجی‌پور با ترک اردو دیگر به هتل محل اقامت تیم ملی بازنگشت و همین مسئله احتمال پناهندگی وی را قوت بخشیده‌ است.


مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار آنا درباره عدم بازگشت محسن حاجی پور به ایران گفت: «وی همراه با تیم کشتی آزاد به کشور برمی‌گردد.» حسنی خو در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا از بازگشت وی به کشور اطمینان حاصل شده است؟ تصریح کرد: «انشاءالله فرنگی‌کار تیم ملی به ایران بر می‌گردد. هر زمان هم که برگشت دلیل ماندنش در آمریکا را از او می پرسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب