دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 14:54
نظری عنوان کرد:

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد شدید در تهران

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با توجه به ناپایداری شرایط جوی در برخی از ساعات به‌ویژه بعد از ظهر، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 383292

لیلا نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ارتباط با وضعیت کیفیت هوای امروز تهران اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافت‌‌‌شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران، میانگین ۲۴ ساعت گذشته با شاخص 68 در شرایط سالم قرار دارد و هم‌اکنون نیز بدون تغییر در شاخص‌های کیفیت هوا وضعیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد البته شاخص تاکنون با پنج واحد کاهش و با عدد 63 در شرایط پاک است.


وی با بیان اینکه کیفیت هوای تهران از ابتدای سال تا به امروز 25 روز پاک و 38 روز سالم بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 6 روز پاک، 48 روز سالم و ۹ روز ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است، افزود: بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای تهران با کمینه 17 و بیشینه 26 درجه سانتی‌گراد و وزش باد (با بزرگی بالاتر از2.6 متر بر ثانیه) به‌ سمت شمال شرق است.


سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اذعان کرد: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران بیانگر آن است که شرایط جوی نسبتاً ناپایدار است به‌طوری‌ که در برخی از ساعات به‌ویژه بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید از سمت غرب-جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته