دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 14:06
خانلری در گفتگو با آنا:

ارتباط گسترده با صنعت از نقاط برجسته دانشگاه آزاد اسلامی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط گسترده با صنعت و تکنولوژی از نقاط برجسته دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر : 383286
79.jpg

کارن خانلری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ایام سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط بسیار خوبی با صنایع مختلف برقرار کرده و این مسئله به‌عنوان یکی از نقاط برجسته دانشگاه آزاد اسلامی به‌حساب می‌آید.


وی افزود: این دانشگاه افتخار دارد که پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری را به سمت حل مسائل کشور برده و پژوهش‌های دانشگاهی را به سمت کاربردی شدن سوق پیدا داده است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌های آزاد و غیردولتی در زمینه ارتباط با صنعت، موفق‌تر از دانشگاه‌های دولتی هستند. دانشگاه آزاد در خصوص ارتباط با صنعت کارهای بسیاری خوبی انجام داده ولی کافی نبوده و باید بیشتر از گذشته در این راستا گام بردارد.


خانلری در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت‌محور کردن دانشگاه‌ها یکی از اقدامات خوبی است که در کشور در حال اجراست و دانشگاه آزاد با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان فراوان در همین راستا می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته