دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 14:05
فرماندار رودان:

دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در حوزه آموزش عالی کشور دارد

فرماندار رودان گفت: محور توسعه هر جامعه، مراکز آموزشی و فرهنگی آن جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در حوزه آموزش عالی کشور دارد.
کد خبر : 383280
IMG-20190522-WA0015.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، مصطفی غلامپور صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در حوزه آموزش عالی کشور دارد و یکی از افتخاراتم این است که همچون شما خدمت‌رسان جامعه باشم.


وی اضافه کرد: ثبات مدیریتی یکی از موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بوده و این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های آموزش‌محور است که به حوزه‌های پژوهش، فرهنگ، اقتصاد توجه ویژه‌ای دارد.


فرماندار رودان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اهمیت دانشگاه مساوی است با اهمیت آینده کشور؛ بنابراین اگر می‌خواهید کشوری آباد و پایدار داشته باشید و در دنیا بدرخشید، باید دانشگاه به معنای واقعی کلمه به یک دانشگاه اسلامی تبدیل شود.


غلامپور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند اثرات مطلوبی را برای پیشرفت شهرستان رودان به همراه داشته باشد و با تشکیل کارگروه‌هایی در ارگان‌های مختلف از استعدادهای بالقوه رودان برای پیشرفت، توسعه و آبادانی استفاده کند.


وی تصریح کرد: محور توسعه در هر جامعه مراکز آموزشی و فرهنگی هستند و سیاست دانشگاه بر پایه کمک به توسعه رودان است و این یکی از مهم‌ترین عملکردهای این مجموعه محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته