دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 11:14
صبح یکشنبه صورت گرفت

بازدید معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از کلینیک دندانپزشکی واحد شیراز/ شرکت در نهمین جلسه هیات امنای استان فارس

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از کلینیک دندانپزشکی « قاآنی‌جنوبی» واحد شیراز بازدید کرد.
کد خبر : 38328

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی که به منظور شرکت در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان فارس به شیراز سفر کرده، از بخش‌های مختلف این کلینیک و همچنین آزمایشگاه‌های میکروب‌شناسی، ویروس شناسی و... که در این مجتمع مستقر بودند، بازدید به عمل آورد.


این کلینیک دارای 55 یونیت دندانپزشکی بوده که به 184 دانشجو خدمات آموزشی ارائه می‌کند.


دکتر علی لیاقت معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز درباره این کلینیک گفت: «این کلینیک با افزایش زیربنای حدود 400 مترمربع آذر 93 به بهره‌برداری رسیده است.»


وی افزود:« 300 مترمربع دیگر افزایش بنا برای این کلینیک در نظر گرفته‌ایم که با موافقت هیات امنای استانی، احداث فاز 2 آن عملیاتی می‌شود.»


جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور هاشمی برگزار می‌شود


نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس امروز با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در محل دبیرخانه هیات امنای استان برگزار می‌شود.


دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌‌وگو با خبرنگار آنا در این باره اظهار کرد: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه در سفر به فارس و حضور در جلسه هیات امنای استان و بحث و تبادل‌نظر درباره مسائل واحدهای دانشگاهی این استان از روند توسعه و امکانات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و مرودشت بازدید خواهند کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دستور کار این جلسه را بعد از بازدیدی که از دانشکده دندان‌پزشکی انجام گرفت را بررسی و تعیین تکلیف مراکز آموزشی که حداقل استانداردهای آموزشی را ندارند، تصمیم گیری درباره فعال سازی پارک‌های علم و فناوری و طرح شهرک فناوری آزاد(شفا)، تعیین تکلیف اراضی مازاد دانشگاه برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و یا تغییر کاربری آنها، نحوه پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه های همکارآزاد(ساها) و بررسی آخرین وضعیت مالکیت اراضی واحدها و مراکز دانشگاهی و ارائه گزارش دقیق روند اخذ سند مالکیت اراضی توسط واحدها و مراکز دانشگاهی استان فارس اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته