دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 13:36
وزیر دفاع لبنان:

سلاح حزب‌الله برای لبنان تهدید نیست

وزیر دفاع لبنان تأکید کرد که بیروت بیش از آنکه سلاح حزب‌الله را خطری برای خود بداند، رژیم صهیونیستی را تهدید و عامل خطر می‌داند.
کد خبر : 383275
elias_abu_sa3eb_976662_highres.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «الیاس بوصعب» در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق‌الاوسط» درباره سلاح حزب‌الله لبنان و تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: «من موضع اسرائیل را درباره تهدید بودن سلاح حزب‌الله رد می‌کنم، زیرا اسرائیلی‌ها ما را تهدید، خاکمان را اشغال و از راه هوا، زمین و دریا به لبنان تجاوز کردند و همه اینها پیش از آن بود که حزب‌الله وجود داشته باشد».


وی افزود: «این امکان وجود دارد که ما با حزب‌الله بر سر مقابله با تهدیدات اسرائیل برای اتخاذ یک راهبرد دفاع ملی به تفاهم دست یابیم که بیروت به این وسیله بتواند از خود در مقابل هشدارها و تهدیدات اسرائیل، که قابل ارزیابی و تمام‌شدنی نیست، دفاع کند».


وزیر دفاع لبنان تصریح کرد: «ما دولتی با ساختاری قوی، ارتشی قدرتمند و راهبرد دفاع ملی داریم که ارتش و دولت را در رأس مسئولیتی همچون حمایت از کشور در مقابل تهدیدات اسرائیل قرار می‌دهد».


بوصعب درباره وضعیت منطقه گفت: «با وجود ناآرامی‌های آشکار منطقه، احتمال بروز درگیری در منطقه بعید است، زیرا همه می‌دانند که درگیری و جنگ به سود هیچ‌کس نیست و پیام‌هایی که از طرف‌های مشخص به ما می‌رسد نشان می‌دهد که تمایلی برای جنگ وجود ندارد و بیشتر، درگیری‌های کلامی است».


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته