دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 10:36
حجت‌الاسلام سید‌سیاح:

افول هیبت عراق از دستاوردهای آزادسازی خرمشهر بود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افول هیبت عراق را از دستاوردهای آزادسازی خرمشهر دانست.
کد خبر : 383180
1 (6).JPG

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سید‌سیاح صبح امروز در نشست تخصصی بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: 5 هزار و 400 کیلومتر آزادسازی خاک وطن، افول هیبت ارتش عراق و افزایش نگرانی‌های آمریکا از دستاوردهای اصلی آزادسازی خرمشهر بود.


وی افزود: 60 درصد خاک کشور در 200 سال قبل انقلاب از دست رفت و نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال یک وجب خاک را از دست نداده است.


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل تصریح کرد: آمریکا و انگلیس سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند و از طرفی ایران‌هراسی و جنگ روانی ایجاد می‌کنند و تمام سلاح‌های خود را با این ترفند به فروش می‌رسانند.


سید‌سیاح جنگ روانی را حربه‌ کهنه‌ دشمن عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و روشنفکری‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان همیشه با شکست مواجه می‌شود.


وی ایمان، روحیه‌ قوی و اعتماد به نفس را از مشخصه‌های رزمندگان ایرانی دانست و افزود: شکست، عقب‌نشینی و از دست دادن خاک حوادثی بود که قبل از انقلاب اتفاق افتاد و دنیا و ملت ایران بعد از انقلاب شاهد سکوت نبود؛ بلکه شاهد حفظ خاک، پیروزی و پشیمان‌کردن دشمنان متجاوز بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این نشست با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

اسحاق رسولی افزود: ما وارث این شهیدان هستیم و امیدوارم که بتوانیم رسالت خود را به‌درستی عمل کنیم و بتوانیم این راه معنوی را ادامه دهیم.


فرمانده ناحیه‌ سپاه شهرستان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرنوشت جنگ به نفع ایران رقم خورد.


حسن دهقانی‌نیا افزود: امنیت پایدار، آرامش پایدار و در نتیجه، آسایش پایدار به برکت شهدای نظام هستند.


در پایان این مراسم از خانواده‌ شهدا و جانبازان تجلیل شد.


انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته