جذب 10درصد از یک میلیارد ساعت مصرف تلویزیونی آمریکا توسط نت فلیکس
به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت statista، رسانهها یکی از مهمترین عوامل فعالیتهای آنلاین میلیاردها کاربر آنلاین در سرتاسر جهان است.
با توجه به پیشرفت زیرساختهای دیجیتالی و ارائه اینترنت ارزان قیمت، میزان استفاده از محتواهای ویدئویی دیجیتالی به نحو فزآیندهای افزایش پیدا کرده است.
نت فلیکس در این میان بهعنوان یکی از پرطرفدارترین ارائهدهندگان خدمات محتوای ویدئویی دیجیتالی در سراسر جهان است.
این شرکت آمریکایی ارائهدهنده خدمات ویدئویی در آغاز سال 2019 حدود 160 میلیون مشترک را به خود اختصاص داد.
بنابر آخرین آمار صنعت داده، این شرکت در سال 2018، 10 درصد از یک میلیارد ساعت مصرف تلویزیونی در ایالات متحده آمریکا را در اختیار داشته است.
نت فلیکس به شدت در تلاش است تا ذائقه و تمایل مخاطبانش را بشناسد بر همین اساس در سال 2017، یک هزار و 257 ساعت محتوای اصلی (اورجینال) را به کاربرانش ارائه داد.
انتهای پیام/4105/ن
انتهای پیام/