دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 19:36
عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح در اهواز با 12 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسايی و دستگيری سرکرده باند سارقان مسلح احشام و خودرو با 12 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر : 383096
074.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، حیدر عباس‌زاده درباره سرقت‌های مسلحانه در استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو در شهرستان‌های شمال استان خوزستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پلیس آگاهی خوزستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و ويژه موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح  احشام و خودرو را که پس از انجام آخرین سرقت متواری شده بود، در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی استان خوزستان تصريح کرد: متهم در تحقيقات مأموران پلیس آگاهی استان به ارتکاب 12 فقره سرقت مسلحانه احشام و خودرو با کمک 17 نفر از همدستانش در شهرستان‌های شمال استان خوزستان اعتراف کرد؛ کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی 17 همدست سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.


عباس‌زاده با بیان اینکه سرکرده باند سارقان به اتهام 2 فقره قتل در شهرستان‌های شوش و دزفول تحت تعقیب  بود، اضافه کرد: تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت‌ها توسط پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری است.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته