دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«پیرمرد و ببر» نقد و بررسی می‌شود

بیست و چهارمین نشست از فصل نوین برنامه‌های دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 93 آغاز شده است، به نقد و بررسی نمایش «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان و کارگردانی رضا بهرامی اختصاص دارد.
کد خبر : 38308

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، جلسه نقد و بررسی نمایش «پیرمرد و ببر» کاری از رضا بهرامی را با حضور منوچهر اکبرلو و سعید محبی از اعضای این کانون، دوشنبه 23 شهریورماه پس از اجرای نمایش برگزار می‌شود.


در نمایش «پیرمرد و ببر» بازیگرانی همچون حمید رضا ملا حسینی، مهدی داوودی، مهدی ضیائیان پور، مهسا کریم زاده، المیرا پارسا و سینا توکلی بازی می‌کنند. این نمایش هر روز ساعت 19:30 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.


کانون ملی منتقدان تئاتر در نظر دارد با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با برنامه‌ریزی دقیق، در قالب برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر هر هفته و با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد. کانون در این زمینه تاکنون موفق شده بیست و سه جلسه نقد حضوری تئاتر را در شهر تهران برگزار کند.


نشست نقد و بررسی نمایش «پیر مرد و ببر» پس از اجرای نمایش و با حضور منوچهر اکبرلو و سعید محبی انجام می‌شود. ورود به این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته