دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 14:37
شهریاری:

موت‌کورت تمرین آماده‌سازی دانشجویان برای آینده شغلی نیست

مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: موت‌کورت صرفاً تمرینی برای آماده‌سازی دانشجویان حقوق برای آینده شغلی خود نیست.
کد خبر : 382962
201500.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، عبدالنعیم شهریاری ظهر امروز در حاشیه مسابقات شبیه‌سازی دادگاه مجازی اظهار کرد: این مسابقات نوعی تمرین برای حضور دانشجویان در میدان‌های واقعی جامعه دانست.


وی اضافه کرد: باید دانشجویان رشته حقوق خود را برای حضور در عالم واقعی، قضاوت، وکالت و ... آماده کنند که برگزاری این مسابقات نوعی آماده‌سازی ذهنی و عملی برای دانشجویان  است.



عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عنوان کرد: موت‌کورت صرفاً تمرینی برای آماده‌سازی دانشجویان حقوق برای آینده شغلی خود نیست؛ بلکه فضایی را فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند با دانشگاه‌های تراز اول کشور در یک میدان رقابت کنند.


شهریاری یادآور شد: حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در مسابقات کشوری علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاه؛ موجب افزایش اعتماد به نفس دانشجویان این رشته و آمادگی آنان برای شغل قضاوت و وکالت می‌شود.



وی تشریح کرد: در اکثر دانشگاه‌های معتبر دنیا، موت‌کورت جزء واحدهای عملی الزامی دانشجویان رشته حقوق است و موت‌کورت جزئی از دروس الزامی گروه حقوق این واحد دانشگاهی نیز خواهد شد.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس مطرح کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های منتخب برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و با زیرساخت‌هایی که فراهم شده؛ امید است دانشجویان گروه حقوق در آینده نزدیک در مسابقات جهانی بدرخشند.


به گزارش آنا؛ تیم نخست مسابقات شبیه‌سازی دادگاه مجازی را فریماه آسترکی،کیمیا  پوررمضان، سارا ملکی‌نژاد به مربیگری رویا خاقانی و تیم دوم را نیز حمید حمدانی‌پور، آرش غفاری‌زاده، عذرا حوری بالادریایی به مربیگری مجتبی خواجویی تشکیل می‌دادند. همچنین حمید حمدانی‌پوربه عنوان  موتر( ارائه‌دهنده برتر) این دوره انتخاب شد.


مقرر شده است این تیم‌ها به مسابقات کشوری اعزام شوند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب