دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 04:18
با تصویب هیئت رئیسه؛

اداره ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز ارتقا یافت

با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، اداره ورزش و تربیت‌بدنی این دانشگاه به مرکز ارتقا یافت.
کد خبر : 382764

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از معاونت به اداره کل تغییر یافت. درنهایت 21 اردیبهشت‌ماه در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد که ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از اداره به مرکز ارتقا پیدا کند. این مرکز با عنوان مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همچنان در ذیل معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه باقی می‌ماند.


کمال جوانمرد مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا ضمن تائید این خبر، اظهار کرد: اکنون در حال تدوین چارت مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم. این چارت پس از تکمیل به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می‌شود.


وی در خصوص چارت مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این چارت سه اداره کل به نام‌های اداره کل ورزش همگانی و قهرمانی، اداره کل ورزش تربیت‌بدنی و آموزشی و اداره کل تحقیقات و مطالعات راهبردی در نظر گرفته‌شده است.


مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تأکید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به استعدادیابی یکی از این اداره‌ها در همین راستا تعریف‌شده است. اداره کل ورزش تربیت‌بدنی و آموزشی نیز برای نخستین بار راه‌اندازی می‌شود.


انتهای پیام/4084/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته