دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 09:30
در دو نامه جداگانه به دبیر هیات امنا و سرپرست واحد بروجرد صورت گرفت

قدردانی دکتر میرزاده از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

دکتر حمید میرزاده در نامه‌ای به خاطر برگزاری موفق جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و افتتاح و بهره برداری از 50 هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از دانشگاهیان این استان قدردانی کرد.
کد خبر : 38272

به گزارش خبرنگار آنا، به دنبال سفر اخیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان مرکزی به استان لرستان به منظور شرکت در جلسه هیأت امنای استان لرستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی در واحدهای دانشگاهی این استان، میرزاده در نامه‌ای از تلاش‌های مجدانه و مهمان نوازی گرم دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و همه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد قدردانی کرد.


متن این نامه به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر یدالله ملکی
دبیر محترم هیأت امناء و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
با سلام
پیرو سفر اینجانب و هیأتی متشکل از معاونان و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به استان لرستان برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌وقفه و مجدانه جنابعالی و همه همکاران ارجمندتان اعلام داشته و از مهمان‌نوازی گرم و صمیمی و برنامه‌های خوب تدارک دیده شده در برگزاری موفق این سفر از سوی آن واحد دانشگاهی تشکر کنم.


از درگاه خداوند منان برای جنابعالی و همکاران محترم در آن واحد دانشگاهی دوام موفقیت در راستای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی را خواستارم.


حمید میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


قدردانی دکتر میرزاده از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد



همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به خاطر افتتاح و بهره برداری از 50 هزار مترمربع از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، از دانشگاهیان این واحد قدردانی کرد.


به گزارش خبرنگار آنا از بروجرد، به دنبال سفر اخیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان مرکزی به شهرستان بروجرد به منظور شرکت در آئین افتتاح و بهره‌برداری از50‌ هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی این واحد دانشگاهی، میرزاده در نامه‌ای از تلاش‌های بی وقفه و مجدانه رئیس واحد و همه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در به ثمر رساندن این پروژه های عظیم و در رأس آن بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور قدردانی کرد.


متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد سیف
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد
با سلام
پیرو سفر اینجانب و هیأتی متشکل از معاونان و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به شهرستان بروجرد و شرکت در آیین افتتاح و بهره برداری از 50 هزار متر مربع از پروژه‌های عمرانی آن واحد دانشگاهی و در رأس آن بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور، برخود لازم می دانم مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های بی وقفه و مجدانه جنابعالی و همه همکاران ارجمندتان در به ثمر رساندن این پروژه‌های عظیم که خود نشان از توان بالای دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت طرح‌های بزرگ ملی و سازندگی ایران اسلامی دارد، اعلام داشته و از مهمان نوازی گرم و صمیمانه و برنامه‌های خوب تدارک دیده شده برای برگزاری موفق این سفر و آیین افتتاح توسط آن واحد دانشگاهی تشکر کنم.


از درگاه خداوند منان برای جنابعالی و همکاران محترم در آن واحد دانشگاهی دوام موفقیت در راستای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی را خواستارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب