دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 16:30
ابوحیدر خبر داد:

حضور قدرتمند دوچرخه‌سواران دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری گفت: نسبت به سال گذشته تیممان را تقویت کرده‌ایم.
کد خبر : 382708
57640268.jpg

محمد ابوحیدر در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری اولین لیگ برتر دوچرخه‌سواری سال 98 اظهار کرد: این لیگ با عنوان جام رمضان در سه شب در حال برگزاری است که امشب، شب پایانی این دوره از مسابقات است.


وی افزود: سال گذشته تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی توانست مقام نایب‌قهرمانی را از آن خود کند و امسال نیز این تیم را تقویت کرده‌ایم تا بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم اما متأسفانه شب گذشته محمد دانشور در رقابت‌های 200 متر دچار حادثه شد و از ناحیه کتف حادثه دید و به بیمارستان اعزام شد.


سرمربی تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در لیگ برتر باشگاه‌های کشور امسال 12 تیم شرکت کرده‌اند و امشب با تیم‌های سپاهان و پیشگامان به رقابت خواهیم پرداخت.


وی در خصوص نتایج به‌دست آمده این تیم تاکنون اظهار کرد: در رقابت‌های 200 متر انفرادی مقام اول و در رقابت‌های 4 هزار متر تیمی نیز مقام دوم را از آن خود کرده‌ایم.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته