دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 17:46
انصاریان تأکید کرد:

لزوم جدیت و شتاب بیشتر در حوزه علم و پژوهش

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بر لزوم جدیت و شتاب بیشتر در حوزه علم و پژوهش تأکید کرد.
کد خبر : 382705

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید انصاریان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با موضوع «الگوهای اخلاق و معنویت» که با حضور امام جمعه کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه مهمی از سوی مقام معظم رهبری صادر شد که ایشان علم، دانش و پژوهش را پیشران گام دوم انقلاب مطرح کردند.


وی افزود: مقام معظم رهبری بارها علم و پژوهش را لازمه پیشرفت کشور دانستند و بر این موضوع تأکیدات زیادی داشته‌اند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه بدون داشتن دانایی نمی‌توانیم توانایی را برای کشور به ارمغان بیاوریم، تصریح کرد: اگر برای قدرتمند شدن و پیشرفته‌شدن برنامه داریم، باید در حوزه علم و پژوهش با جدیت و شتاب بیشتری حرکت کنیم.


عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت چشمگیر علمی کشور بوده‌ایم و به‌طور متوسط چندین برابر سرعت دنیا در حوزه‌های علمی و پژوهشی حرکت کرده‌ایم.


انصاریان تشریح کرد: با تمام پیشرفت‌هایی که در کشور شاهد آن بوده‌ایم؛ اما همچنان در ابتدای مسیر قرار داریم و نباید در این زمینه از کشورهای دنیا عقب بمانیم.


وی تأکید کرد: بحث اخلاق و معنویت نیز در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و بنا به فرمایش ایشان جامعه امروز و دنیای کنونی ما نیاز ضروری و اصلی به اخلاق محوری و معنویت دارد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توضیح داد: در دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به اخلاق و معنویت شده؛ به همین دلیل در زمینه‌های خودسازی نفس، دگرسازی و جامعه‌سازی که در نهایت به تمدن‌سازی و ظهور امام زمان(عج) منتهی می‌شود باید توجه بیشتری داشته باشیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته