دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش در تهران

همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش، روزهای 4 تا 6 آبان‌ماه در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 38264

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از دبیرخانه نمایشگاه، بانک‌ها، شرکت‌های فناوری فعال در عرصه بانکداری، پرداخت الکترونیک و صنایع مالی و نهادهای ارائه کننده خدمات همگانی در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.


تاکنون «سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی»، «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران»، «مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌ جمهوری» و «شهرداری تهران» به عنوان حامیان راهبردی این رویداد، حمایت خود را از برگزاری آن اعلام کرده‌اند.


نمایشگاه تراکنش که با نام اختصاری ITE ) Iran Transaction Exhibition) شناخته می‌شود، با هدف رفع نیاز کشور به یک نمایشگاه تخصصی در این زمینه برگزار می‌شود.


به گفته محمد مراد بیات دبیر این نمایشگاه، برگزاری این رویداد سال‌ها در دستور کار برگزار کننده قرار داشته است و اکنون در آستانه رفع تحریم‌ها، فرصت برگزاری آن فراهم شده است. این نمایشگاه با فراهم کردن فرصت آشنایی فعالان داخلی با دستاوردهای شرکت‌های خارجی، زمینه تعامل بین‌المللی و صادارت خدمات و محصولات فناورانه آنها را فراهم می‌کند.


بیات با اشاره به رایزنی انجام شده برای حضور شرکت‌های خارجی و بازدیدکنندگان و مهمانانی از بانک‌های منطقه، افزود: برای برگزاری این رویداد از همه ظرفیت‌های موجود کشوردر بخش خصوصی و دولتی استفاده شده است.


در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه سه کنفرانس و نشست تخصصی «نوآوری در صنعت بانکداری»،‌ «سمینار تخصصی کارت و پرداخت» و «نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت‌های وابسته» با موضوع بایدها و نبایدهای دوران پساتحریم در محل نمایشگاه برگزار می‌شود. همچنین جشنواره کسب و کارهای نو (استارت‌آپ‌ها) با محوریت بانکداری و خدمات مالی هم‌زمان با آن در محل رویداد برپا خواهد بود.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌ سایت www.itefaba.com از برنامه‌های این نمایشگاه با خبر شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نظام بانکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته