دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 18:31
در جمع خبرنگاران

جلالی: نباید فضای جر و بحث بی‌حاصل سیاسی در کمیسیون برجام حاکم شود

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد برجام اظهار کرد: به نظر می‌رسد نباید این قدر جزئیات در رسانه‌ها و به خصوص رادیو و تلویزیون مطرح شود، فکر می‌کنم کمیسیون برجام ماموریتش از طرف مجلس، بررسی خود برجام و ارائه یک گزارش به مجلس است.
کد خبر : 38250

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کاظم جلالی عصر امروز -شنبه 21 شهریورماه- در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور در مسجد نور تهران با تاکید براینکه برجام نباید به یک موضوع انتخاباتی تبدیل شود، گفت: باید دوستان ما خود برجام را مورد بررسی قرار دهند و پس از بررسی متن بدون اشاره به گذشته‌، خیلی‌ حاشیه‌پردازی نکنند زیرا این کار اشتباه است. در آمریکا برجام به یک موضوع با محوریت انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده است که هم‌اکنون هم به شکلی دروغ‌پردازانه تبلیغ می‌شود.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه کسی نباید از برجام بهره‌برداری سیاسی کند، گفت: کمیسیون برجام باید در یک فضای آرام و با دقت‌نظر کار کند. این پرونده باید در یک فضای غیرتبلیغاتی مورد بررسی قرار گیرد و گزارش آن به مجلس ارائه شود.


جلالی با اشاره به درخواست کمیسیون برجام برای ارائه اسناد به این کمیسیون خاطرنشان کرد: اینکه آنها اسناد را ببینند و بررسی کنند بد نیست اما نباید فضای جر و بحث بی‌حاصل سیاسی در این کمیسیون حاکم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته