دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسجدجامعی در گفتگو با آنا:

نمایشگاه قرآن می‌تواند جریان‌آفرین باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارای جذابیت‌های بصری است که می‌تواند جریان‌آفرین باشد.
کد خبر : 382466

احمد مسجدجامعی در گفتگو با خبرنگار معارف اسلامی گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، درباره بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه خوب و دارای یک آرامش خاصی است و نیز از لحاظ بصری دارای هویت شده است، همچنین بازدید از این نمایشگاه مخصوصاً بعد از افطار، دارای طراوت و جذابیت خاصی است.


وی ادامه داد: این نمایشگاه در واقع زندگی کردن در کنار قرآن را به ما می‌آموزد و حضور خانواده‌ها در این مکان، حائز اهمیت است و در یک کلام نمایشگاه قرآن جایی است که کارنامه سالانه فعالیت‌های قرآنی عرضه می‌شود و سازمان‌ها و نهادها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا اقداماتشان را مورد ارزیابی قرار دهند و نیز فرصتی هم برای گفتگوی مستقیم میان عرضه‌کنندگان آثار با کسانی که طالب این آثار هستند، محسوب می‌شود.


عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه بیشتر از همه، یک برنامه‌ای نظر من را به خود جلب کرد و آن برگزاری نشستی درباره معرفی حضرت خدیجه (س) بود که در این نمایشگاه به‌خوبی دیده می‌شود و این گونه برنامه‌ها در  نمایشگاه قرآن می‌تواند نوعی جریان‌آفرین هم باشد.


انتهای پیام/۴۰۷۹/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب