دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 16:44
با رای هیات امنا

4 سرپرست در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران رئیس شدند/ تصویب دو طرح اقتصادی و دانش‌بنیان

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تبدیل احکام سرپرستی به ریاست روسای واحد نیازمند کسب اکثریت آرای هیات امنای استان است.
کد خبر : 38231

دکتر کیومرث نیازآذری در حاشیه دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تشریح مصوبات این جلسه و با توجه به نتایج آرای ماخوذه به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: تبدیل سمت سرپرستی به ریاست 4 نفر از سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های چالوس(سام دلیری)، آمل (فاضل لاریجانی)، نور(صدرالدین متولی) و نکا (حسین باقری) با اکثریت آرا اعضای هیات امنای استان مورد تصویب قرار گرفت.


رئیس واحد ساری اظهار کرد: انتخاب عضو کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنای استان را دستور دیگر این جلسه عنوان کرد و افزود: محمدرضا اقبال توانست اکثریت آرا را برای تصدی این مسئولیت کسب کند.


وی با توجه به دو طرح اقتصادی و دانش‌بنیان واحدهای جویبار و آمل به آنا گفت: طرح تحقیق و توسعه، مشاوره فنی، استانداردسازی و تدوین دانش فنی محصول و فعالیت‌های آموزشی واحد جویبار و طرح تاسیس مرکز تحقیقات مدیریت و نوآوری واحد آمل در این جلسه با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان مازندران تصویب تاپ چارت واحدهای دانشگاهی استان در 5 سطح جامع، بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته