دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 12:11
امینی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی تیران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تیران گفت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با اخذ مجوز از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این دانشگاه راه‌اندازی شد.
کد خبر : 382300
thumbnail.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، کامران امینی صبح امروز در حاشیه بازدید رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان تیران از مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این دانشگاه، تقویت بنیه عملی و مهارتی دانشجویان برای معرفی به بازار کار است.


وی با بیان اینکه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با اخذ مجوز از مرکز آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران راه‌اندازی شد، اضافه کرد: این مرکز در تعامل به وجود آمده با مراکز کاریابی می‌تواند دانشجویان فارغ‌التحصیل را متناسب با نیاز بازار به این مراکز معرفی کند.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تیران نیز این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت مراکز و شهرک‌های صنعتی همجوار و تجهیزات موجود در دانشگاه، بستر مناسبی برای تعلیم دانشجویان فارغ‌التحصیل و معرفی به بازار کار وجود دارد.


مرتضی محمدی، تعامل با مراکز کاریابی را از دیگر نقاط قوت این طرح دانست و افزود: دانشگاه می‌تواند متناسب با نیاز شهرستان نسبت به برگزاری دوره‌های مهارت اقدام کند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته