دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 09:43
تکواندو قهرمانی جهان؛

جایگاه هفتمی ایران در پایان روز چهارم

تیم ملی تکواندو ایران درحالی با کسب یک مدال نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در جایگاه هفتم قرار گرفت که احتمال دارد امروز نتایج بهتری نصیب هوگوپوشان شود.
کد خبر : 382235
AG8I0540.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی منچستر به روز پایانی رسید.


تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب 12 تکواندوکار، 6 تکواندوکار در بخش زنان و 6 تکواندوکار در بخش مردان در این مسابقات حضور داشت. البته دو نماینده ایران در بخش مردان( عرفان ناظمی و میر هاشم حسینی) به دلیل کارشکنی انگلیسی‌ها و عدم صدور ویزا از حضور در این مسابقات بازماندند.


در حال حاضر تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره مهلا مؤمن‌زاده در بخش بانوان و مدال برنز آرمین هادی‌پور در بخش مردان در جایگاه هفتم قرارگرفته است.


البته سروش احمدی نماینده ایران در وزن 63- کیلوگرم امشب باید مقابل نماینده چین به میدان برود و اگر بتواند این قهرمان المپیک ریو را شکست دهد می‌تواند به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. احمدی نمایندگان لبنان، عربستان، اندونزی، آذربایجان و بلژیک را شکست داده است.


همچنین سجاد مردانی دیگر نماینده ایران در وزن 80+ کیلوگرم امروز باید به مصاف رقبای خود برود، در بخش بانوان هم یلدا ولی نژاد در وزن ۶۲- کیلوگرم با رقبای خود مبارزه می‌کند. در صورت کسب مدال توسط این سه نماینده ایران جایگاه تیم ملی تکواندوی ایران در جدول توزیع مدال‌ها چند پله صعود می‌کند.


انتهای پیام/4051/4057/                                                                               


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته