دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوره آموزشی انجمن عکاسی نوجوانان کانون پرورش فکری آغاز شد

دوره آموزشی انجمن عکاسی نوجوانان کانون پرورش فکری از سیستان و بلوچستان کار خود را آغاز کرد.
کد خبر : 382172
1234.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، انجمن عكاسی نوجوانان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به دبیری علیرضا كریمی صارمی روز گذشته از استان سیستان و بلوچستان كار خود را آغاز كرد.


انجمن عكاسی نوجوانان كانون پرورش فكری كه به منظور آشنایی و كشف استعداد نوجوانان در این رشته هنری پایه گذاری شده است، در اولین گام فعالیت خود، وارد استان سیستان و بلوچستان شده است تا این فرصت را در اختیار نوجوانان این استان قرار دهد كه استعداد و علاقه‌مندی خود را در این رشته هنری كشف كنند و با كمك مربیان كانون آن را پرورش دهند.


علیرضا كریمی صارمی در رابطه با شروع به كار این انجمن گفت: از آنجایی كه استان سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف مورد توجه نبوده، ما تصمیم گرفتیم اولین فعالیت انجمن عكاسی را در این استان آغاز كنیم. با این اقدام، كانون پرورش فكری توانسته آغازگر یك حركت بزرگ فرهنگی و هنری در این استان شود.


دبیر انجمن عكاسی نوجوانان كانون پرورش فكری افزود: استقبالی كه از این حركت شد، فراتر از حد انتظار ما بود و حاضران در دوره با اشتیاق سر كلاس حاضر شده بودند و بعد از آموزش تئوری به یكی از بازارها مراجعه كردیم تا مربیان به شكل عملی نیز با این حرفه آشنا شوند.


وی به چگونگی برگزاری دوره‌ها اشاره كرد و گفت: این دوره‌ها ابتدا برای مربیان برگزار می‌شود. به این صورت كه ما یك دوره 20 ساعت برای آنها درنظر گرفته‌ایم تا با بخش نظری هنر عكاسی آشنا شوند و پس از آن روی دو پروژه به شكل عملی كار كنند.


كریمی صارمی یادآور شد كه این حركت متوقف نخواهد شد و در دیگر استان‌های كشور نیز ادامه دارد و اواخر هفته آینده به یكی دیگر از استان‌ها سفر خواهند كرد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته