دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 18:23
با خدمت‌رسانی در سیل آق‌قلا؛

جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت تجلیل شدند

جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در مراسمی با حضور رئیس این دانشگاه تجلیل شدند.
کد خبر : 382169
IMG_20190518_145618_178.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت عصر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی این دانشگاه  گفت: حضور دانشجویان، استادان و کارکنان جهادگر بین اقشار حادثه‌دیده سیل فروردین 98 شهر آق‌قلا تأثیر بسیار مثبتی داشت و در این عرصه ما شاهد تلاش بسیار خوب این عزیزان در خدمتگزاری به مردم بودیم.


آذر اسکندری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در شرایط گذر از پیچ تاریخی و شروع گام دوم انقلاب اسلامی شاهد به بار نشستن منویات مقام معظم رهبری و مدیریت کارآمد و دست‌اندرکاران اردوهای جهادی برای  نهادینه‌شدن کار جهادی با دست پرتوان دانشگاهیان جهادگر بود.


وی با بیان اینکه بسیج در طول دوران عمر باارزش انقلاب اسلامی خدمات زیادی داشته و نهادی فرهنگ‌ساز است، اظهار کرد: لایروبی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در منطقه کل‌آباد شهرستان آق‌قلا حاصل تلاش گروه جهادی این واحد دانشگاهی بود.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت هدف از اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی، فرهنگ‌سازی و مردم‌یاری در زمینه گسترش عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت: کارهای جهادی تمام‌‌شدنی نیست و یکی از کارهای بسیار مؤثر خدمت‌رسانی به انسان‌ها در شرایط سخت و بحرانی بوده که خداوند این جوهر بی‌بدیل را به خوبان و فرزانگان هر روزگار ارزانی داشته است.


 در پایان این مراسم از تعدادی از جهادگران بسیجی با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته