دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 08:00
سردار آبنوش در گفتگو با آنا:

بیانیه گام دوم توان اقشار 22 گانه بسیج را ارتقاء می‌دهد

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیانیه گام دوم توان بسیج و سپاه را چند برابر می‌کند، لذا نسبت به اجرایی‌کردن آن هرگز بی‌توجه نخواهیم بود.
کد خبر : 382039
BQ4K0096.jpg

سردار سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خطاب به تمام جوانان عالم مخصوصاً ایران بود، چون این بیانیه زمینه‌ساز ظهور و تمدن‌سازی است. این بیانیه خطاب به تمام انسان‌هایی است که آزادند و به‌دنبال نجات‌ بشریت هستند.


وی با بیان اینکه این بیانیه باعث شد تا توان بسیج و سپاه، چند برابر شود، گفت: بسیج و سپاه باید پیشگام اجرای این بیانیه باشند؛ لذا تا به امروز نسبت به اجرای این بیانیه بی‌توجه نبوده‌ایم.


معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اقشار 22 گانه بسیج به‌طور جدی فعالیت خود را برای اجرای این بیانیه آغاز کرده‌اند و هر فردی در بسیج در حوزه مربوطه خودش با جامعه مخاطبش ارتباط برقرار کرده تا بندهای این بیانیه را تبیین کنند.


آبنوش خاطرنشان کرد: بسیج از ابعاد مختلف به بیانیه رهبر معظم انقلاب می‌پردازد؛ لذا تفسیرهای مختلف و برداشت‌های مختلف دارد صورت می‌گیرد تا به‌عنوان چراغ راهی برای هر شخص در حوزه مربوطه‌اش باشد و برای عمل به آن قدم‌هایی بردارد.


وی گفت: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب برای اقشار 22 گانه بسیج به‌ منظر تقویت و تزریق امید بود و از آن امید گرفتند و البته برای مردم کشورمان هم این بیانیه به‌عنوان پمپاژکننده امید محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته